Retour
Het kan gebeuren dat een product niet aan je verwachtingen voldoet en dat je het terug wil sturen. Dat kan natuurlijk, binnen 14 dagen na ontvangst, en onze klantenservice wil je hier graag in begeleiden mocht dat nodig zijn.
Voor onze administratie willen wij je vragen om het retourformulier te downloaden en ingevuld mee te sturen, zodat je ons op deze manier helpt om jouw retour vlot af te kunnen handelen.
Ons retouradres is:
Heroic Tales
Chopinstraat 40
5011 VK Tilburg
De kosten voor de retour zijn voor eigen rekening.
Terugbetaling gebeurt zo veel mogelijk via de gebruikte betaalmethode. Uitzonderingen hierop zijn Billink / credit card / andere "betaal achteraf"-betaalmogelijkheden. Meer informatie hierover vind je hier.
Wil je meer informatie over herroepingsrecht dan vind je dat in onze algemene voorwaarden.
Annuleren
Wil je een bestelling annuleren dan is het altijd nodig dit aan onze klantenservice door te geven, zodat dit zo vlot mogelijk afgerond kan worden. Het komt ook voor dat er een langere levertijd is dan verwacht of dat wij adviseren te annuleren, omdat wij van mening zijn jou op deze manier beter van dienst te zijn. Dit gebeurt uiteraard altijd in goed overleg.
Een kanttekening hierbij is dat er in extreme gevallen kosten gerekend zullen moeten worden. Een voorbeeld kan zijn: onnodige transactiekosten als gevolg van bestellen en direct annuleren.
Garantie
Ook kan het gebeuren dat dingen eerder kapot gaan dan dat je zou mogen verwachten. En of dat nu is door transport, fabrieksfout of normaal gebruik hier moet een passende oplossing voor komen.
Omdat elke situatie weer anders is willen we je vragen om ons te laten weten wat er is gebeurd. In de meeste gevallen zullen we ook vragen om foto's en raden dan ook aan om deze meteen met je melding mee te sturen, zodat we de situatie ook sneller voor je op kunnen lossen.
Klachten
Gelukkig krijgen we deze niet vaak, maar elke klacht nemen wij zeer serieus. Het oplossen van jouw klacht is dan ook hetgene wat we zullen doen, Graag vragen wij je dan ook ons je klacht te laten weten door te mailen naar info@heroictales.nl. Wij zullen altijd binnen 2 werkdagen (uiterlijk 14 dagen) reageren op je klacht en met jou samenwerken om zo tot een passende oplossing te komen waar iedereen mee eens is. Mochten wij, om wat voor reden dan ook, meer tijd nodig hebben om actief met jouw klacht aan de gang te kunnen zullen wij dit ook laten weten.
Mocht je dit niet willen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden via deze link. Wanneer de klacht nog niet ergens anders in behandeling is dan staat het jou vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.